loading...
جامانده ای از دیار خاکی
خدایا کمکم کن

دردودل

علی باقری بازدید : 108 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

 

سیوطى یکی از علمای بزرگ اهل تسنن، از طرق مختلف از عمر نقل مى کند که زنى خدمت رسول اکرم(صلى الله علیه وآله وسلم) رسید و گفت: دعا کن خداوند مرا وارد بهشت سازد، رسول گرامى(صلى الله علیه وآله وسلم) خدا را به عظمت یاد کرد و فرمود: کرسى خداوند سراسر آسمان و زمین را فرا گرفته است و هنگامى که خداوند بر روى کرسى قرار مى گیرد، در اثر سنگینى خدا، از کرسى ، ناله اى همانند ناله شتر بچه خارج مى شود. و هیثمى در کتاب مجمع الزوائد این روایت را صحیح دانسته  است. (1)

------------------------------------------------------------------- 

(1)  الدّر المنثور سیوطی / ج 1 / ص 328 

 

 

این هم تصویریش!!! که از آدرس بالا (1) واستون گذاشتم ------  حال کنید.... 

 

تمامی این اسناد ، از کتب اهل تسنن جمع آوری گردیده است....

علی باقری بازدید : 106 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

تمامی این اسناد ، از کتب اهل تسنن جمع آوری گردیده است....

 

 

از محرمات شرعی به نص قرآن کریم شرب خمر است، و یکی از علل تحریم آن عادت عرب قبل از اسلام به نوشیدن آن  است و چون  این عادت  اندکی پس از  آمدن اسلام  هنوز رواج داشت  تحریم آن  طی مراحلی  از طرف خداوند آغاز شد و لی با وجود تحریم آن وابلاغ آن توسط رسول اکرم(ص) افرادی با حالت مستی به نماز می ایستادند و خداوند با فرستادن فرمان دیگر آنان را از این عمل زشت نهی فرمود، پس از آن گروهی نوشیدن خمر را ترک کردند، و ازکسانی که به این عمل خبیث مبتلا بود شخص عمر بن خطاب است  که در حالت مستی با استخوان  شتر  فرق سر عبد الرحمان  عوف را شکافت  سپس نشست و بر کشته ها ی بدر گریه می کرد خبر به رسول خدا (ص) رسید، حضرت خشمگین شد و در حالیکه عبایش روی زمین کشیده می شد نزد عمر آمد و با وسیله ای که در دست مبارکش بود بر سر عمر کوبید، عمر فریاد زد از خشم خدا و رسول به خدا پناه می برم، پس از این قضیه بود که این آیه نازل شد: همانا شیطان بوسیله شراب و قمار می خواهد بین شما دشمنی ایجاد کند. عمر پا شنیدن آیه گفت: قبول کردیم حکم خدا را.
 

از خلیفه مسلمین همچنین عملی بعیده .......  

 


علی باقری بازدید : 99 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

تمامی این اسناد ، از کتب اهل تسنن جمع آوری گردیده است....

 

 

از محرمات شرعی به نص قرآن کریم شرب خمر است، و یکی از علل تحریم آن عادت عرب قبل از اسلام به نوشیدن آن  است و چون  این عادت  اندکی پس از  آمدن اسلام  هنوز رواج داشت  تحریم آن  طی مراحلی  از طرف خداوند آغاز شد و لی با وجود تحریم آن وابلاغ آن توسط رسول اکرم(ص) افرادی با حالت مستی به نماز می ایستادند و خداوند با فرستادن فرمان دیگر آنان را از این عمل زشت نهی فرمود، پس از آن گروهی نوشیدن خمر را ترک کردند، و ازکسانی که به این عمل خبیث مبتلا بود شخص عمر بن خطاب است  که در حالت مستی با استخوان  شتر  فرق سر عبد الرحمان  عوف را شکافت  سپس نشست و بر کشته ها ی بدر گریه می کرد خبر به رسول خدا (ص) رسید، حضرت خشمگین شد و در حالیکه عبایش روی زمین کشیده می شد نزد عمر آمد و با وسیله ای که در دست مبارکش بود بر سر عمر کوبید، عمر فریاد زد از خشم خدا و رسول به خدا پناه می برم، پس از این قضیه بود که این آیه نازل شد: همانا شیطان بوسیله شراب و قمار می خواهد بین شما دشمنی ایجاد کند. عمر پا شنیدن آیه گفت: قبول کردیم حکم خدا را.
 

از خلیفه مسلمین همچنین عملی بعیده .......  

 


علی باقری بازدید : 123 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

قضیه حضور عمر به همراه تنی چند از دستیارانش درب خانه امام علی بن ابی طالب (ع) و تهدید به آتش زدن خانه را از زبان مورخ سنی مذهب ، ابن جریر طبری بشنوید: طلحه و زبیر وتنی چند از مهاجران در خانه علی(ع) نشسته بودند عمر درب منزل آمد و فریاد زد به خدا قسم اگر برای بیعت با ابوبکر بیرون نیائید خانه را به  آتش می کشم.  

آری این چنین بود داستان انتخاب خلیفه و دموکراسی مدعیان بیعت مردمی....

 

 

به چه حقی دل پاره تن رسول خدا را به آتش کشیدید .... ای نامردمان ....... 

 

 

من هم اسنادش رو رو کردم ، تا که حقیقت رو بدونید.......  

 

 

جدید

دردودل

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
بخدا اگه شهدا حالا بودند پوست از سر بعضی ها میکندند..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 14,205
  • کدهای اختصاصی