loading...
جامانده ای از دیار خاکی
خدایا کمکم کن

دردودل

علی باقری بازدید : 93 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

تمدن غرب یک دین است و به نظر حقیر مراسماتی مثل اسکار چیزی است شبیه غسل تعمید مسیحیان یا شاید چیزی تو مایه های شهادتین گفتن مسلمانان. مراسم اهدای جایزه اسکار جوری طراحی شده است که شرکت کنندگان در آن سالی یکبار باید شهادت بدهند به خدایی غرب، به رب بودن فاحشه ها، به اینکه ملکوت عالم جایی است در هالیوود که می توانی به راحتی همه پرده های حیا را کنار بزنی و در کمال بی غیرتی زن بیگانه ای را ببوسی، زنی که پیش از تو نیز توانسته وسیله ای باشد برای غرب پرست کردن کلی مرد دیگر و با لبهایش(!) شهادت داده است به ایمان آوردن آنها به تمدن غرب:


«شهادت میدهم که هیچ خدایی نیست حتی الله! شهادت میدهم که همین ما، فاحشه های خوش رنگ و لعاب را عشق است، شهادت میدهم گور بابای حیا و شرف، شهادت میدهم این آقایی که دارم مي بوسمش بویی از غیرت نبرده است، شهادت میدهم که ته مانده های مردانگی این بابا را من مکیدم و خلاص. شهادت میدهم و همه تماشاگران را گواه میگیرم که این آقا به دین لاس وگاس گرویده و در این دنیا و آن دنیا با من همنشین خواهد بود؛ و این هم مهر و امضایش: ماچ!»

 ادامه مطلب.....

علی باقری بازدید : 97 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

 در غرب میزان بیزاری و بی اعتنایی مردم به سیاست قابل ملاحظه است.

در واقع  اگر بحران سخت و گسترده ای در کار باشد، این غرب و دموکراسی غرب است

که با یک بحران وسیع و  سخت دست گریبان است.


.................... ادامه مطلب........**********..///////////////.***********....................................

علی باقری بازدید : 96 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

 کلاس درس شلوغ بود و همه در حال صحبت کردن . هر کس با دوستای خویش گرم گرفته بود و خلاصه کلاس روی هوا بود . یکهو معلم اومد تو کلاس . سرو صداها یواش یواش خوابید بعد طبق روال همیشگی شروع کرد به خواندن لیست حضور وغیاب :

بزرگراه همت.......حاضر

مردانگی همت...غایب

سمینار همت....حاضر

غیرت همت......غایب

صداقت همت....غایب

صفای همت.....غایب

حیای همت......غایب

کتاب همت.......حاضر

تجمع فرهنگی همت...حاضر

مرام همت........غایب

ورزشگاه همت..حاضر

همایش همت...حاضر

آقایی همت......غایب

ایمان همت......غایب

غایبین از حاضرین بیشتر بود، 

کلاس تعطیل...

(هفدهم اسفندماه سالروز شهادت حاج محمد ابراهیم همت گرامی باد)

 

علی باقری بازدید : 90 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

«کمیته اضطراری طرفدار اسرائیل» با پخش پوسترهایی در واشنگتن که حاوی تصاویر رهبر انقلاب و احمدی نژاد است به تبلیغ علیه اوباما پرداخته و او را به حمایت از ایران متهم کرده است.
به گزارش نالندر «کمیته اضطراری طرفدار اسرائیل» برای تحت فشار قرار دادن اوباما دست به یک پیکار تبلیغاتی علیه وی زده است.
در این کمپین پوسترها و بیلبوردهایی در سراسر واشنگتن پخش شده و در آنها تعهد اوباما برای بازدارندگی ایران از دست‌یابی به «سلاح هسته‌ای» به زیر سوال برده شده است.

OBAMA AND IRAN اوباا و ایران و صهیونیست ها

در این پوسترها، تصویر اوباما در کنار تصویر رهبر و رییس‌جمهور کشورمان آورده شده و در زیر آن نوشته شده است: «او می‌گوید که ایران هسته‌ای غیرقابل‌قبول است. آیا حرف وی را باور می‌کنید؟»
همچنین این گروه یک فیلم تبلیغاتی سی دقیقه‌ای به نام «روشنایی روز: داستان اوباما و اسرائیل» حاوی برخی سخنان باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا تهیه کرده و به گونه‌ای تبلیغ کرده که نشان دهد اوباما دست به اظهارات و اقداماتی زده که وی را از حامیان دولت اسرائیل و نخست‌وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو جدا و به طرفداران ایران و مسلمانان پیوند داده است.

در این فیلم، بخش‌هایی از سخنان اوباما در خصوص مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین گنجانده شده که وی در ماه می ۲۰۱۱ ایراد نموده و عنوان داشته است: «به عقیده ما مرزهای اسرائیل و فلسطین باید بر اساس خطوط مرزی سال ۱۹۶۷ باشد.»
این سخنان وی، موجب انتقاد شدید مسئولین رژیم صهیونیستی شد به گونه‌ای که نخست وزیر این رژیم چند روز بعد به آمریکا سفر کرده و در مجلس سنای این کشور با حضور تمامی مقامات عالی‌رتبه آمریکا از سخنان اوبام انتقاد کرده و اظهار داشت که اسرائیل به مرزهای ۱۹۶۷ باز نخواهد گشت.
همچنین در این فیلم لی اسمیت، روزنامه‌نگار محافظه‌کار، در انتقاد از اوباما می‌گوید: «وی [اوباما] تصویر کاملی از کل منطقه در ذهن نداشت. این طریقه رفتار با یک هم‌پیمان نیست.»
این فیلم تبلیغاتی همچنین پا را فراتر گذاشته و بیان می‌دارد که اوباما بیش از حد نگران دغدغه‌های مسلمانان است. در پایان این فیلم، دیدار اوباما با دانشجویان ترکیه در استانبول در ماه آوریل ۲۰۰۹ نمایش داده می‌شود که وی در این جلسه می‌گوید: «می‌خواهم قبل از اینکه اذان داده شود کارمان را به اتمام برسانیم.»
این تبلیغات در حالی صورت می گیرد که اوباما دست از تهدیدات علیه ایران برنداشته و به تازگی اعلام کرد که ایران باید متوجه باشد که وقتی رئیس جمهوری آمریکا درباره در نظر گرفتن گزینه اقدام نظامی علیه تأسیسات اتمی جمهوری اسلامی سخن می‌گوید، در این باره جدی است و بلوف نمی زند.

علی باقری بازدید : 110 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)

n00458693-b.jpg

در پی پخش قسمت‌های  شك‌ برانگیزانه  برنامه صرفا جهت اطلاع كه پنج شنبه شب مورخ 18/12/90 درخبر 20:30 بر روی آنتن رفت، در رابطه با اسلام آوردن شان علی استون؛ مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردوآنیلی با بهرام حیدری دوست و مشوق علی استون به اسلام تلفنی به گفت‌وگو پرداخت. دراین تماس تلفنی حیدری با ابراز ناراحتی نسبت به پخش این‌گونه برنامه‌ها از صداوسیمای جمهوری اسلامی به مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو گفت: بعد ازپخش خبر، من با علی استون كه هم‌اكنون درآمریكا است؛ تلفنی صحبت كردم وی با ناراحتی شدید شایعاتی كه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همگام با ضد انقلاب لوس آنجلس نشین منتشركرده است را شدیدا تكذیب و برمسلمانی و شیعه بودن خود تاكید كرده است.

بقیه در ادامه مطلب

جدید

دردودل

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
بخدا اگه شهدا حالا بودند پوست از سر بعضی ها میکندند..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 14,197
  • کدهای اختصاصی